torsdag 5 juli 2012

If you try to assassinate me, You're doing it perfectly! Take a good look at me


For på möte idag då till FBK för att kolla lite läget där, lagade CREW banden, planderade scenen och skrattade massor! Det var as kul på mötet alltså! ahhaha

Efter det for vi till stan för att möta upp Ronja så för vi Hannah,Sandra, Heidi, Alex ,Ronja o Niko till Edsevö neste på kaffe och ennu mera skratt och tokigheter! Senare for Hannah i jobb och vi fortsatte runda på i stan och danska o skratta! Min dag idag har bestått av mycket skratt alltså! och ennu nu när jag sitter och skriver flinar jag smått!

Och så har jag en awesomee plan, eller kanske evil plan..?! ;) aayee its gonna work!!!








Cameran var inte utan batterier heller! eler di funka en liten stund.. Men nu är den helt klappad död. Imorogon MÅSTE jag minnas köpa batterier!!!


Alltså då vi satte  vid FBK sa en där att Sturm und drang's nya låt är bra!
Jag började tveka, eftersom deras låtar har aldriga varit i min stil eller annars så bra. MEN
när vi lyssnade på låten blev jag chockad!! Denhär låten är ju bara awesome! Helt klart favoriter nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar