måndag 9 juli 2012

- Show some respect -

- Inte från idag - 

Vaknade halv 1 tiden idag av att mamma och pappa sprang av och an i rummet o hadde massor med att säga.. Jag skulle sköta bebis så lände fe for till stan blablablaa, blev tvungen att stiga upp då.
Drack en kaffe kopp, kollade senaste på 9gag och sen drog jag på mig kläder och for skuttandes till stan med bebis.

Alltås va de e mycki pepole i stan även om klockan bara var 2 halv 3! eller ja, int är jag van med så mycki folk.

Men alltså va jag blev arg på såndär små glyn som satte på halpahalli kafeterian idag. Jag kom från själva butiken mot hissarna genom den smala vägen med vagnen och en panin i andra handen, och så har de satt en barnstol mitt i vägen, så jag stannar och seer på dem och undra ska ni flytta på den eller?

De kollar bara på mig utan att göra nått. Jag gav dem den skitigaste blicken jag har och flyttar på stolen själv och fortsatte till hissarna. Jävla små glyn. Lite respekt kan man väll visa.. grr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar