lördag 7 juli 2012

Fredagen

Dessa spenderade jag nästan hela dagen med igår!

De är lördag men jag berättar om fredag. Vaknade halv 11 tiden då Heidi ringde och väckte mig, ca en halv timma efter hoppade vi på skoter (haha!!) och körde iväg till Wautsi där jag köpte mig min efter länktade klänning!! Sen till GamlaHamn där vi låg i nåra timmar. Hela kvällen skrattade både jag och Heidi till våra ansikten då vi båda var helt röda om kinderna och blänkte som inni jag vet inte vad! haha snyggt..

Hem till mitt på kaffe, som var slut så vi drack te istället, satte ute på gräsmattan och "fortsatte på brännan" medans vi talade om allt, sköönt. Sen for Heidi hem i dusch och jag hoppade också, efter en 40 minuter var vi på språng igen och påväg till Hannah's för att hjälpa henne få upp några skåp, skruva ihop bord och städa + äta! Hannah laga mat åt oss hårt arbetande män nej ursäkta, kvinnor!

Nu var klockan nästan 10 då vi var tillbaka i stan. Hämtade upp Sandra och körde lite runt sen kollade vi på mili killarna som kom hem. Sen kom jag och Sandra på att nufan ska vi ta lite! så vi for till hennes och gjorde en staaaart blandning + köpte oss RedBull, småningom var vi 2 i full rulle och skrattade och hade roligt = smått påverkade.

Alltså jag hade en awesome kväll igår! aah älskar då en hel dag far till att göra massor! istället för att sitta hemma tills kvällen och sen fa ut.! Bilder får ni då jag fått Heidi att skicka dom till mig (glömska jag har inte ennu heller köpt batterier..) hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar