söndag 8 juli 2012

Lördagens fylleri


Sorry för dåligt uppdate! men då jag inte kunnat ge er bilder har de kännsta så tråkit med bara text inlägg så jag skippade det då.
Igår satte jag hemma ända till ca. 22 tiden och hann bli smått påverkad haha! For ut och trololololoo resten får ni i bilder o kort text! orkar int skriva nå roman här och nu. Har krabbiiiis! bläää

Smätta på denna låt och chilla på samma gång ni ser på bilderna!
Ska spela sönder låten idag, sååå sköön!


Mamma ville fota mej där på kvällen.. 
så här är några bilder hon fotade haha!









Sen for jag ut med Emilia & Sandra! körde runt lite här och däär hade de kul!





Sen drog vi till Willys och kolla läget! drack lite sprit (jag) de andra drack öl..






Tillbaka till stan med Willy, Dennis och Sandra..






Tvingade ut Kresh! så chillade med honom en stund!
 gulla


For och köra lite med Niko, Ronja och Hannah! helt kiva! 
även om håret typ flög bort.



Dessa 3 sista bilder tog jag när jag kom hem..
 Ser helt död och sliten ut men vad kan man. haha fyfan









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar