tisdag 17 juli 2012

Igår har jag gjort följande:
Städat
Farit till stan skuttandes med bebis
Fikat på Fredrika med bebis, Hannah & Ronja
Gått runt i stan och kollat läget där nu då det är Jakobsdagar
Skuttat hem bebis
Suttit hemma en stund på dator och gått sedan till Ronjas
Farit gåendes tillbaka till stan med Heidi & Ronja
Skrattat till döds -nästan iaf-
Heidi for hem, så jag & Ronja fortsatte vara på stan
Diggade musiken i Skolparken
Gått hem med Ronja -folk måste ha trott vi var vääligt fulla, så mycket ljud och skratt och vinglande som vi hållde på med-
Suttit hemma på dator igen
Farit och sova halv 1, somnade kanske runt kvart över 1. Vaknkade kvart över 3, for på toa, åt lite, snöt mig ett x-antal gånger, rullade runt i sängen tills kvart före 5. Då gav jag upp och satte mig på dator och började blogga.

Jag ska jobba kvällskift idag dvs. från halv 14 till halv 22. 
Good work Emilia, your so gonna die

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar