måndag 19 november 2012

Love makes the wildest spirit tame, and the tames spirit wild

Efter skolan satte jag mig bekvämt i soffanför att se ett avsnitt av Medium. 15 minuter hannjag se och sen somnade jag bums. Vaknade inte ens av då mamma ringde 4 gånger! Och telefonen var ju precis brevid mig.
Snacka om att sova djupt.

Nu har jag även ätit och bykt kläder tack och lov! Började få panik över att alla kläder var skitiga 
och sitter och tänker hug gott det vore med en kaffe kopp nu! hmm.. Borde nog koka en sista kopp kaffe för ikväll! Borde även diska.. blääh ja skjuter det tills imorgon ist! Jag verkligen h.a.t.a.r. att diska.
Nästa lägenhet jag flyttar i kommer jag så satan ha en diskmaskin OCH egen tvättmaskin.

Nu kaffe -->


Såg att Hannah hade denna bild på instagram Det roliga med denna bild är att det var fredagen min tele blev stulen och då vi satte hon Hannahs var både jag och Ronja så attans förkyld + jag och min katt allergi haha! Fyfan va vi var i dålig skick där! x)



Dessa 2 bilder tog jag även idag haha. Vargod mera tråkiga outfit bildeR


cp zoë :)




4 kommentarer: