onsdag 21 november 2012

En liten vink vink




I'M TALKING ABOUT TO TAKE A TRIP TO IKEA

Eftersom jag varit lataste av alla mina vänner att skaffa körkortet så har jag inga val än att antingen vänta tills jag själv har kortet i handen, eller tills jag får kyts till IKEA.

Så min vink vink till er, speciellt till tjejjorna där norrut!
Vad säger ni om vi skulle ta en liten trip till IKEA i Tampere? någongång här inom en snar framtid?
Göra lite annat ibland än bara vara eller festa you know. Ha en svin roli resa på samma gång o eta ikeas goda köttbullar o mos 8-)
- pliiis sej att ni tycker min plan låter über awesome! ja menar, hannah you live by yourself du behöver säkert nå kivat därifrån? o Ronja du flyttat ju snart i egen kämppä, du behöver säkert också nått kivat?
 sandra du bor också själv! du behöver säkert också någå därifrån!!!!
Heidi du vill säkert o ha nått därifrån så de sku ju va super!
Ni vet, femtio elva flugor i en smäll :)
Skit i era pojkvänner för en dag oså drar vi tjejjer bara o har kul! EIKÖS

Nu ska ni också säga: " Oj Emilia my hero! du e så smart! varför har int vi tänk på de förut? We will make it happend! RIGHT?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar