torsdag 22 november 2012

God morgon ni fina

Från våren 2012

God morgon fina läsare.
Ska snabbt på ett ärende till nio, efter det till skolan fram till maten och så tar jag helg! Perfekt.

Inatt har jag sovit.. sisådär, klockan 3.33 vaknade jag och kollade på telefonen, precis i samma stund började den blinka eftersom den hade full batteri. De va lite mystiskt.Men glad är jag över att jag fick sova inatt.

Jag har en tendens att tappa bort saker ehe ehe.
- Precis när jag satte på sängen och klädde på mig, sökte jag en socka som jag nyss hade i handen, började såklart tänka jävla cp sovrum som äter upp allt jag ar där. Nå jag såg snabbt under natt duks bordet, och vet ni vad jag hittade där..? Min lepomada som jag sökt o sökt o sökt allstans! Jag är så beroende av det så jag har ju gått och varit tokig här i en vecka. Sen visade sig att jag fortfarande hade sockan i handen... -__-'

Jajajajaa fin start på min morgon jaja kyllä tottakai.

Hade gärna gett er några roliga film snuttar jag filmat, men de är något fel med upp laddningen  än en gång så tyvärr.. Ska se om jag får det fixat då jag kommer hem.

Nu ska jag dricka 2 stora koppar kaffe och börja dra!
Ha det bra i skolan och jobbet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar