söndag 18 november 2012

Happiness







Nej shit va liten bebben har vari! Börja bläddra på bilder från sommare, och ser man på, ja tycker Aaron inte alls växer eller jo nu när jag ser honom bara en gång i veckan men sådär överlag, så stor skillnad det är på han nu och då :D ojj gulli va ja saknar honom!

Jag vaknade halv 5 idag..?! och inte for jag någå speciellt sen och sova heller!
För en stunde sedan började det blixtra och bullrä här och jag började fundera vafaa'an! men så kom jag på att de hade ju julöppning i stan idag! Fy attan jag skulle ju fara dit och kolla idag för fan! grr
Jag skulle nog hinna fara dit ennu, men är nog allt för lat för det.

Jag har kört på en lonely lazy ill weekend
med några Taiwanska filmer och serier + Medium! minns ni den serien? Hade totalt glömt hur über bra den är och hur mycket jag gillade den förr! Så började kolla om den igen haha. o massa burana och saft och kladdkala och plättar :') mumma






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar