söndag 11 november 2012

I know it's not over, baby I worked this out for sure




Söndag och jag mår relativt bra. Även om det blev en heldel igår.
Men kan säga att igår var jag en fitt kärring på krogen. Inte på grund av för mycket alkohol, utan det var nog en annan anledning vilket jag ej kommer ta upp här. Var uppkäftig, och buckade visst omkull en kille (mycket full en) men som bara ville vara snäll.. Förlåt! fyfan va jag skäms idag..
Anyway som jag berättade i förra inlägget är jag ganska lost, och därva mitt uppförande igår.
Det där e apsolut inte jag?

Tack och lov fick jag pratat ut med Hannah igår då jag var en snabbis till jeppis.
Och grät, de gjorde jag, vilket var otroligt skönt eftersom jag inte kunna göra det på skit länge.

Till lite roligare sker nu.
Skulle merätt tatuera mej igår, men var lite sen så det blev inte av, men ingen panik jag far dit nästa lördag istället! Fick även bilden som min vän har ritat, jäävligt fin är den! kan inte vänta tills jag får tatuerat det på lördag!! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar