lördag 10 november 2012

I chased your love around a figure 8


Var god 2 bilder från förra året ca samma tid som nu.. 
Skämta dedär är tagna runt Lucian.



Well nu är grejjen den.. Jag har en sådan sug att tatuera mig så funderade åka till jeppis imorgon eller alltså idag för att tatuera mig!

Då är dessa frågor som spöka inom mig
"har du pengar till de?" "Vilken ska jag välja som nästa?" "Var isf ska jag sätta den? - har nämligen planera redan massor och om jag nu sätter en nånstans kanske den är i vägen för mitt nästa?
Eller den är i vägen.. Fan ja jobbigt

Shit the same nu ska jag börja gå och lägga mig.
Juste, Mor,far och de 2 yngsta är här igen. De sover över eftersom Teemu har match n´ stuff här i Vasa igen.. Gissa vem som sover på soffan..? Gissa om det är lite trångt..? Nemen inte igentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar