lördag 17 november 2012

10 konstiga om mig












-Jag gnisslar med tänderna när jag sover, inget små gnsslande då alltså!

- Jag har haft tandställning i många år, men blev så trött på dom att jag slutade använda dem även om jag inte fick. Därva  skrattar jag till när folk tycker och säger jag har fina och raka tänder! Då de kunde vara rakare ^^
- Jag kan inte vissla mera, förr var jag proffs på att bus vissla, men nu kan jag inte ens det längre. Mina vänner brukar ha roligt åt det spec. när vi är onyktra och jag verkligen försöker på allvar få nå vissel ljud ur mig.
- Jag är som fisken i vattnet, dvs. när jag är och simmar syns jag inte till på ytan, utan jag simmer bara under vattnet och kommer bara upp till ytan för att ta andan. Mamma brukar skratta åt mej pga det.
Fast jag har blivit bättre på det. Att hållas på ytan dvs.

- Jag är inte rädd att skada mig, tjaa vad ska jag säga om det? "i got balls" nejmen jag är ganska dum i huvet faktigst. Jag gör saker först och tänker sen efter.

- Jag älskar vampyr böcker,filmer och serier, Blev så besatt av en vampyr bok för några år sedan året att jag nästan fick ångest av att jag inte själv var en sexig vampyr. Tyckte synd om min dåvarande pojkvän..

- Jag har en tendens att lätt skada mig, jag har brutit min handled och nyckelben. Och i princip alla andra delar i kroppen har jag skadat med ett eller annat sätt. tex. kryckor har jag gått med flera gånger.
- När jag är ensam, oc gör något konstigt talar jag för mig själv, eller säger saker tex. "alltså vafan gör du emilia? nej nu gör jag fel. tryck först här o gör sdär blablabla."

- Jag dansar framför spegeln, ja det är ingen skillnad på dygnet, nyker eller onykter. Har jag musik i bakgrunden börjar jag automatiskt dansa och sjunga och låtsas att jag jag sjunger för någon, eller framför folk. spec. när jag är arg och ledsen på någon, sätter jag på en låt i bakgrunder och far framför spegeln o gör mitt framförande för den personen.

- När jag är på toaletten och ser att wc pappret är felvänt dvs. att pappret faller över rullen vänder jag på den. Så att den är rätt och faller under rullen.

- Jag måste lyssna på musik alltid och hela tiden. på morgonen, kvällen, då jag powernappar osv.

So you wanna be my boyfriend huh? 
Well i hope you can deal with these 10 thing about me. And btw, there is more. i just dont wanna tell you them :)



4 kommentarer:

  1. Då e vi 2 som brukar dans framför spegeln! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, de kommer ti bli gräl om wc-papper rullen ifall vi nångång bor ihop :D ja gör nämligen samma sak, men andra vägen :D

    SvaraRadera