tisdag 13 november 2012

Busfröet Zoë


Trött elo någå? härregud..



Tjaa vad ska man säga.. 
Lärde mej iallafall igår att inte låta Zoë sova en hel dag. Hon var precis lika lat som jag igår, vi låga båda två i soffan precis hela dagen. Men till skillnad från mig är Zoë bara en liten bebis ännu och hon måste få busa o springa runt för att inte bli hyperaktiv på natten.

- Hon blev jävligt vild på natten då jag skulle lägga mig o sprang runt som en tok. Så jag stängde min dörr till sovrummet så hon int skulle hoppa runt i sängen o imitt ansikte. Då började hon gnäll som en visselpipa ist.

På morgonen när jag öppnade dörren blev jag helt förskräckt! Zoë hade lekt med sina kattmats pippluna så de var runt heeeela lägenheten.. Inte konstigt att hon hade sån ljud för sig inatt..

Jag som btw var dö trött var Zoë fortfarande en tok (hon bruka okså bara ligga på soffan o se på då jag äter annars)  men hon skulle klättra upp för mina pyamas byxor helatiden. 
När jag stod och sminkade mig i wcn skulle hon hoppa upp på toaletten, men så var locket upp så hon hoppade rakt i byttan, o tror ni gumman slapp själv bort? NEJ haha, ja stog och kollade nån sekund ifall hon själv skulle slippa, men stackarn gjorde ju inte så jag fick lyfta bort henne, hon var dyblöt hela katten -_-

När jag kom just hem från skolan var hon fortfarande sådär tokig. Härregud vilken cp katt jag har :)
gullung hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar