tisdag 20 november 2012

Drömmar och verklighet




I går kväll var jag sömnig redan runt 12 halv 1 tiden så bestämde mig för att gå och ligga.
Fran till 2 låga som i kooma. Jag visste att jag var vaken, men ingen inte ens den minsta muskeln i kroppen orkade anstränga sig, Inte förrän jag kände hur kiss sträng jag var, så var ju tvungen att stiga upp i varje fall.

Efter det har jag nog inte sovit så hemskt mycket? riktigt lätt isf, och vaknat av minsta lilla ljud Zoë har haft.

I nått skede av natten drömde jag en underbar dröm. Jag drömde att mamma kom till min skola och sade att " Emilia du har blivit tillfrågad för en filminspelning i Taipei " Och ni skulle bara veta hur underbar kännsla jag hade inombords, jag jublade och skrattade, tänkte på min tatuerning vars betyder 'live without regrets' och sedan tänkte jag även på att allt har sin mening, efter regn kommer sol osv.


Drömmen kändes så äkta. och tack vare den gav den lite peace i kroppen,eftersom jag går och grubblar igen på en massa saker (tror det är därför som jag sover,äter,mår dåligt).
De kändes som om drömmen säger mej något, kanske att allt kommer ordna sig? eller att jag kommer bli en film stjärna? haha nånej, men alltså ja den kändes så äkta.



Andledningen till varför jag drömde detta beror troligen på att igår kväll kollade jag på en Taiwansk serie " Calling for love" och där hade de något om att någon blev antagen till en film.
Kollade även Medium och där drömmer ju hon om saker som hänt/ kommer hända.


 Mike He han e bara så jävla snygg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar