måndag 6 augusti 2012

TAGGAD KÄRRING

SÅ JÄVLA TAGGAD!
Så ni som läst mitt inlägg om att jag måste hitta lägenhet inom 2 vecker på facebook, Nu kan jag glatt och överlyckigt säga att  2an jag for och kollade på igår, DEN TAR JAG!
en 2a på ca 45 m2 nyrenoverat, fittit nice och classic! Alltså min dream lägenhet! ja lovar och svär på att jag kommer aaaaldrigt kommer flytta därifrån!!! 
På onsdag ska jag och skirva kontrakt och börja flytta dit på dirren alltså!
Så nu vet ni varför jag är så jäävligt taggaad! :D

Idag har jag planerat hur jag ska inreda lägenheten, vilka färger jag ska inreda med blablablaa och varit i bilskola, imorogon är sista gången! puh! 
NEEJ skämta jag ska lapp en gång i mitten av augusti.. MEN SEN EDE SLUT. Nu är jag hemkommen och ska fortsätta planeraa!

PEACE
So beautiful little creature [v]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar