fredag 31 augusti 2012

Hur ligger det till hos Emmi då?


Hej det är Emilia, minns ni mig?
- eftersom det är så många som är smått arga på mig då jag inte bloggar, tänkte jag att nudu! nu ska jag ta och skriva några rader åt er!

Så mitt liv hittills sen sist.. Nå jag mår nu helt ok, mina vänner är knasigare än någonsin, jag pratar tydligen "fint" alltså högsvenska? mumin svenska if you know what i mean. Ingen aning varför, men iof. har ja alltid gjort de eftersom jag är så fullt 2 språkig det bara går att vara! Då talar man också på ett visst sätt, har ni märkt de?haha men joo de stämmer!! Och så jag har börjat svära ännu mera (är rädd att jag inom snar framtid kommer endast att svära om jag fortsätter såhär) okej sådär bad e ja int! och jo jag kan kontrollera mig, inte svär jag då " man inte får/ska inte."

Hmm.. min diskhona svämmar över ser jag! måste diska! och så tyckte mamma här en dag att de borde dammsuga här också. Då vet ni vag jag gör i hälg! höhhöö not.

Mitt förhållande tillstånd har inte ända det minsta så ja, jag är singel!
-de as tråkit, ja fattar inte er som tycker de awesome att vara singel och hoppa runt och hora sig massor


Sen så läste jag Lala's blogg här om dagen och såg han länkade denna låt och jag föll för den!
 såå vacker alltså!!

Till sist lite bilder från Venetziansk 2012!
Cajsa Forss's bilder.
















4 kommentarer:

  1. De såg utsom ni hade det jätte trevligt på venetsiansk :)med ljus, mat, dryck och goda vänner.

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har skrivit att du studerar till närvårdare->akutvårdare, men inte är du väl ännu på sista året? Så det är väl fel att du skriver att du studerar till akutvårdare, för att det är inte lätt att äns slippa på det, och du är inte ännu på sista året!
    Kram! Bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Riktigt ärligt har inte tänkt på det heller, har alltid hadd så självklart att jag ska på akutvård, men jo du har så rätt faktigst! och Tack!

      Radera