fredag 3 augusti 2012

Halpahalli is tha shieet



Så hur blev det med allt jag sade jag så skulle köpa idag..

Ja jag skuttade till stan med bebis. Ja en Redbull köpte jag mig. Men dedär skorna, mascaran och minneskortet blev de inget av.

1. Skor hittade jag inte
2. Mascaran var så jävla dyr så jag svor lite och sket i det helt enkelt
3. minneskort hade de inte, alltså int det jag söker då

Jag rundade runt i Halpahalli med bebis i ena armen och kärran styrde jag men den andra. Bebis vill nämligen inte sova, inte ligga i vagnen och inte ha tutten i munnen. Nöjd och intresserad var han som attan när han fick var i famen, oj vad han njöt! gullung!

Mycket inrednings grejjer hittade jag! oo kan inte vänta tills jag får börja inreda mitt hem! De måste nog vara ett av de awesomaste som finns!

Visste ni annars att jag har en katt? haha jaa dendär gråa gullegrisen från mommos kissi ungarna!
men skulle så gärna ha den vita med fläckar ocskå.. kanske jag tar 2 endå! :D muhahahaaa


Jaa that's it.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar