fredag 10 augusti 2012

Flyttar imorgon


Tystnaden idag har berott på följande
Jag sökt lägenhet - JAG HITTADE! Den är inte alls lika fin och trevlig som den första. Men i denna lägenhet bor jag tillsvidare, när jag hittar en finare och freshare lägenhet flyttar jag dirr!

Varit till Kokkola - Med mamma och Heidi. kollade runt på möber osv.

Köra runt - Med den nyblivna chaffisen Heidi! Dukig hon är att köra faktigst!

Packat - Ja inte fattar jag vart alla dessa saker,möbler och dessä jäävla kläder kommer från..

Nu ska jag fortsätta packa! Imorgon lär jag inte heller höras förrän på kvällen/natten maybe.
Start till Vasa imorgon 10, hemma igen kanske halv 17. Packa alla stora grejjer i Transiten och tillbaka till Vasa med Hannah & Heidi.. Det blir alltså mycket tung dag imorgon.



Bara för att jag har så unika miiner.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar