tisdag 14 augusti 2012

And back to the normal


Yess idag börjarde skolan yeei.. Nejmen lite kul är det iaf! Hur trevligt som hällst att träffa alla vänner igen!!

+ Att jag cycklade till skolan!! 7,5km dit och tillbaka alltså fucking 15km!!  herre jesus de va tungt.

När jag kom hem hann jag bara byta till myskläder och bums ringer Hannah & Ronja på dörren!
Jag börjar genast diska och lagam at till de urhungriga varelserna!

Här är lite bilder från idag:
Fetto laga mat!
Jag konstaterade med brudarna idag,  Fyfan va fet jag blivit! Tuuur att min träning
 börjar igen imrogon! Ska deffa hela läs året. Sådeså.
Sötis Hannah!
Mätta och belåtna (obs, De gillade maten jag gjorde!!!) blev de båda sååå trötta!
Sjävlpoträtt

-Ser ut som en hemma fru. Eller iaf känner jag som en! städat, diskat, tänd ljus och nuu ska jag ta det lungt med Ronjas öl som hon tog med idag! muahaaa Ronja sjävl är ute nånstans, på Date tror jag btw!

Denna togs nog igår .

2 kommentarer:

  1. var ska du börja träna imoron?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ladyline & sports club Vasa i brändö, mellan de 2 gymmen kommer jag att träna nu under året.

      Radera