lördag 11 augusti 2012

Skuuura skuura




Fyfan va tung dag jag hade igår! Men vi fick flyttat allt utan att något gick sönder.
Sen att bära alla väldigt tunga byråer, bord och säng till 3 våningen, det gick som en dans!

Starka tjejer dehär Heidi och Hannah! + jag då men de visste vi från förr eller hur! ;)

Idag har jag skuurat och skuurat köket + badrummet. Fyfan vad folk seriöst kan vara äckliga!!
6 timmar har jag suttit och skuurat varenda liten detalj och yta i köket, i badrummet har jag då gått igenom alla dedär som är mellan kaklarna alltsåå.. dedär ränderna?! va attan heter det? jag har det på tungan menfår inte fram det!!! grr nojaa fyfan jag ville bara spyyyyyyy

Soffa, tv, tv bänk och soffbord fattas, sen börjar det ta sin plats! Så ni fårt vänta me bilderna från heela lägenheten tills det!

Varenda lilla yta sku skuuras som för sista dagen!
Hannah hade inget imot att skura de värska skiten från duschen.! stor tack!

Heidi stort tack till dig med !

Från vardagsrummet mot kök, wc och "eteinen"

Köket som värst!

Har inte alls orkat unpacka mina kläder.. bläää det gör jag imorgon



Det sexigaste jag har att se på för tillfället. Grr





3 kommentarer:

  1. kanske du tänkt på FOG ? kakel FOG ? :) fint siir e ut å vara ! :) väntar tills du kokar kaffe !! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAAA hhaha xD De var de de hette! nojaa de duger tills ja hittar en fancygare! :)
      jepps! call me whenever!

      Radera