söndag 12 augusti 2012

Lyan

Okay merätt sku ja ine ha orkat ta bilder o sen visa dem ti er, men så tänkt ja eey skit samma ja gör de undan nu så  har ja de över haha!

Så här får ni då blier på min lilla lya (som int alls e inrett med min smak) men vi börjar med detta!
Som ni många vet, är jag alkoholens fina vän! haha neejnå inte riktigt. Men detta var då igår kväll.

 I korridoren 

Nej min WC skylt är inte sådär sned! cameran fuskar!

WC och mina nya prickiga lådår!

Dusch draperi med söta stjärnor på!

En korg i koridoren där jag har bla. nycklar,brillor osv.

Dethär e bara så int jaaaag... Men det får duga tillsvidare!

Dedär tavlorna ska nog upp på väggen! men de har lemnat eftersom
 jag behöver en väns hjälp med de!!
= alltså mitt rum

Här börjar min stil titta fram! 
Bara pojkvän som fattas. Who's gonna kiss me good night now?

Vem sätter 2 gamla trädgårds pallar som nattduks bord?! JAG.
de bliir ju så himla sött!

Doch vet inte vad jag ska göra med detta..
 Men såpass tung är den att jag apselut inte orkaar föra den ner i källaren!

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev :) I LIKE IT !! Jag såg inte den fina vita frukt tallriken???

    SvaraRadera
    Svar
    1. jeeu! Den e på mat bordes som ja totalt glömde att fota! men joo den e nog där :D

      Radera