söndag 12 augusti 2012

Felfelfeel


vad ska jag säga.. mamma,pappa och de 2 yngsta kom till Vasa idag. Teemu spelar ju i VPS och JARO så därför är de så ofta som möjligt på VPS:s träningar. 
- Jag trodde mamma skulle bara komma på kaffe och städa det hon tycker var ur dåligt städat av mig, men när familjen svängde in på gården såg jag att de hade släpvagnen efter sig.. " oooh neeej inte dedär möblerna!!!"

Ja dedär jävligt fula möblerna som mor & far hade på 70-talet! nånej, men då jag var en liten tjej på ca. 5-10 år!! 

Mammas kommentar när hon såg min miin:
- Du måst ju ha möbler Emillia! O ja vet att dessa inte alls är din stil, men tillsvidade får du tyvärr ha dem!
För inte kan du ju vara utan heller!
- sant..
   

= Jag slipper inte till IKEA påen bra stund.. fan också!

 Jag gillar ju classiskt, stilrent, gammalt vitt blandat med nytt enkelt vitt och vitt och vitt i olika vita nyanser! 
INTE dessa röda, konstiga bruna grejjer...


3 kommentarer:

  1. möblena går ju att måla vitt? täck me filtar, kuddar whatever. var kreativ ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går det apsolut! men ja vill inte ha dessa möbler så de får var som de är tills jag drar till IKEA i köper det jag vill ha! Men kuddar o filtar + täcka soffan, de ska jag göra apselut! :)

      Radera