onsdag 8 augusti 2012

Så vad gör man när man är taggad?

hmpf.. tidig väcking imorgon bitti och jag är inte ett dugg trött! Jag är såå full av inspriration och vill bara börja designa mitt hem NU.

- haha det var lite kul då tidigare idag när jag snackade med mamma och kollade på lite möbler osv på nätet. Mamma ser ni, hon älskar också att inreda och dela med sig av sina ideer osv så hon är också jävligt taggad, men det gick till över drift till sist så jag säger ganska strängt till henne " alltså mamma! nu räcker de, de är min lya så jag bestämmer, dennna gång kommer du inte kunna bestämma!
stackars mamma blev nästan ifrån sig och säger genast " jaamen sen när har mina val och ideer vari dåliga?!

Snälla mamma, denna gång handlar det endast om mig. JAG GÖR DETHÄR SJÄLV. puss!

Nu får ni ganska atracktiva bilder som tagits under dagets lopp..


Såhär vacker är jag precis nu. 

Jag lovar, ni vill inte veta hur jag och broder är i verkligheten när vi är ilag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar