måndag 6 februari 2012

Vasa besök idag

Hejsan!
Idag hade jag väckning på halv 7.
lite före 8 startade jag och mamma till Vasa, och klockan 9 skulle jag på "Yrkesprovs Planering"
Satte i skolan och skrev, skrev och ennu mera skrev! tills jag tröttnade och ringde mamma. 
Kom hem igen about halv 3 tiden. Nu ska jag läsa bloggar, äta nått, spela The Sims 3?!

Kanske ska ut senare också.

BILDER FRÅN DAGEN

Visst ni att jag är jätte rädd varje gång jag sitter i en bil och vi kör i mörkret? Fyfan ja vet int sen när men iaf har jag blivit rädd att åka bil när det är mörkt :D haha





Alltså mamma sade att det var jätte svårt att köra bil, då som ni ser på bilden ovan, så blåser det snö på nåt riktit underligt sätt så det ser ut som rök på gatorna?! + att man såg inte många meter fram inte..


Mammsen ville tycärr inte komma med på bild


HAHA kul att mamsen tog en bild på mej när jag sovde.. Konstigt nog ser jag alltid så sur ut när jag sover..Why so sad emmi?!


När jag kom hem for jag och krama min bror Joonas som har feber :') 
Och nej, jag vet inte vad han har gjort med övre läppen.


Dagens outfit





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar