onsdag 8 februari 2012

Liten bild bomb från sommaren








Nu har jag laddat upp bilder från sommare 2011! Bara för att jag tycker det räcker med vinter och kallheten nu. Bara för att jag verkligen saknar sommaren och värmen nu mer än något annat!

Tjau!
Jobbade från 8-16.
Cycklade till jobb och hem. Äter. Cycklar till Jppis gym och far och tränar med Lala.
Efter intensiva tränings passet cycklade jag Lala (på paket hållaren) till stan eller snaranre Fredrika. Väntade där i en halv timma tills de andra kom dit.
Där satt vi och planerade dom kommande hälgarna, Slutade med att nooben satte och spelade på sina Iphone's osv.. Där satte stackars jag och Ellinor och såg helt dumma ut, Vi var omringade av noobar som spelade på sina telefoner FIN SYN KAN JAG TRO. :')

Cycklade hem, somnade på soffan antar jag? Nu har jag feber.

Tack och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar