söndag 5 februari 2012

Now I know for sure that I belong to the kitchen


Tjau!
Idag vaknade jag närmare 2 tiden. Det är bara så sköön att sova länge! Noja jag steg upp och gick direkt till mat bordet. Efter det satte jag mej framför datorn och började läsa bloggar som vanligt. När jag mitt i allt kom på att jag ska baka! Så ja sökte efter nått gott att baka, och kom fram till att jag skall baka en rulltårta!




Bad lite hjälp av broder Teemu, men tycktes inte riktigt hantera dedär med att vispa, eftersom allt sedan skvättade på väggarna.. 


Så jag tog över eftersom jag vet hur man gör detta!


Det tog inte länge förrän jag blev trött att stå och vispa, så jag satte mej ist. Typical me.




Klart måste man smaka lite imellan åt haha..




I proamise you that i will take good care of you my little baby!



Mamma: Emmi alltså vafan gör du?
Emmi: oh yes i do! vet du serri int ennu heller va de ska bli?!
Mamma: joo men du har misslyckats redan me den..
Emmi: NÄHÄ ele lite men what ever, ja vet den e god iaf!





Skar bort kanterna , så den skulle se trevligare ut


Och "prov smaka" om den vart good :') och det blev den allt! haha 



2 kommentarer:

  1. ' Now I know for sure that I belong to the kitchen ' thats what am trying to tell you :D

    SvaraRadera
  2. hahahah töönt :'D man okay, ja ger mej, du hade väll rätt iaf!

    SvaraRadera