måndag 13 februari 2012

Dagen den sprang iväg, men jag stod stilla

Just vaknat! haha Godmorgon

Idag hade jag en så underbar kännsla när jag cycklade hem, Det vara bara så sköönt med den varma luften och så mycket folk ute och gick med hundat,barnvagn eller annars bara på promenad! Så jag beslöt mig att när jag kommer hem ska jag direkt ut med min lilla Nasse!

Väl hemma tog jag en kaffe kopp, läste bloggar och kollare 9gag.com (ett måste) sedan drog jag på en hel ok längd på länk med grisen! Gick till stan och rundade där och sedan tillbaka hem :) Nasse tycket det va sköönt att vara på en lite längre promenad! Eftersom det varit så kallt kan vi inte rikti var ut och gå med honom då han bara står stilla och fryser.. typisk chihuahua'n! Och han hatar att gå i tossor, så denna promenad gjorde susen!

När vi kom hem satte jag mej i soffa (gör alldrig det när du är trött) nojaa inte tög det hemskt länge före jag slumrade till sömns. Vaknade klockan 21 och kände dendär hemska kännslan då hela dagen bara sprungit förbi och vad har jag gjort?! jo sovd!

OBS! Min telefon har nått fel IGEN så tyvärr får ni inte kontakt med mig på nått annat sätt än på Facebook.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar