tisdag 28 februari 2012

The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes or just staring into space



Efter förra väldigt långa inlägg tog det inte länge förrän jag bestämde mig att tupplura lite! Jag sovde nämligen så dåligt i natt bara i ca. 3h. och att fara till tandläkaren till halv 9 var otroligt jobbigt, så de så!

Nu har bedövningen i munnen slutat så jag känner mig nå sånär normal i munnen igen. Äta gick super bra idag, inga krokodil tårar eller nåt i den stilen :')

Ni minns säkert att ja läset böckerna " The Vampire Academy " ett halv år bakåt och kanske till och med längre! No ja har ju läst igenom alla 6 böckerna, orkar inte vänta till 2013 då antingen en film eller serie börjar av det så jag tänkte jag skulle låna böckerna och läsa om dom! :'D men de lite tråkit när jag vet vad allt slutar med..
Har NI några förslag på bra VAMPYR böcker? Tipsa gärna här nedan i kommentars fältet :) Som ni vet läser jag inget annat än vampyr böcker.. stoor fetisch för vampyrer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar