fredag 3 februari 2012

Otroligt konstig dag


Så idag skulle jag i duschen när jag vaknade, jag stod där naken och frysande och ventade på att vattnet ska bli varmare i ca 10 min och inget hände. Det var bara is kallt! FUCK mitt hår är såå äckligt flåtigt.. Damn ja måst skita i det iaf. Så jag springer ner till rummet och under täcket för vid dethär lagen fröst jag som attans!

När jag fick upp värman började jag söka efter varma kläder, när jag mitt i allt fick en über bra ide! Jag mindes hur jävla jobbit det var att cyckla dagen före, och att pappa hade sagt att cyckeln blir jätte trög när det är kallt. 
Så smarta jag tar in cyckeln i hallen så att den får "tinas upp lite" och tadaa när jag ska peeda till jobbet gick det mycket snabbare än senast! MEN denna morgon grät jag hela vägen dit då mina ögon är så kännsliga mot kylan.. De känndes fan att de gick spikar igenom alla lager kläder SÅ FUCKENS KALLT VAR DET. Det visade -26*... Då förstår ni mig.





Nojaa jobbet var jätte konstigt.. nämen jag var konstig?! Inget gick som det skulle, ja kunde inte tala, inte skriva rätt osv. Jag bara sluddrade på orden..
Och på barnen såg man mycket bra att de kännde det var fredag och hälg! Nämligen alla bar gick på 110% geonm hela dagen! = MYCKET ROP OCH SKRIK OCH GRÅT OCH KNUFFAS osv.

 You feel me now? GooD! :')
Tack gode gud det är hälg nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar