torsdag 23 februari 2012

Shopping makes you happy, no matter what


Var ganska pigg i mårse när jag vaknade?! Inte ofta som det händer.. Nojaa glada vi till skolan går. En timma gick och jag var dö hungrig och trött! efter maten trodde jag att jag skulle piggna till, men icke sa nikke, ennu tröttare, så eftersom vi hade en lektion där lärarns mun gick bara och vi inte behövde skriva bestämde jag ta en liten powernapp! obekvämt men nödvändigt haha. Ojaa juste, fick mina vita sjukis kläder idag också, snygga sådana! 

Dirr efter skolan hoppade jag på bussen och for till stan med Alexandra, gick opå där en stund tills hon skulle till bussen. Efter hon gick for jag till käraste Ronja på en kaffe (älskar hennes nya lägenhet)! Vet inte faktigst när senast jag varit med henne så det var otroligt sköönt! Pratade en hel massa osv. Efter nån timmes taladen for vi till H&M och klart jag hittade lite smått och gott ;) Visar bilder sen imårgon när jag kommer hem! Sedan for Ronja till gymmet och jag till GinaTricot och FYYY VAD FITTIG JAG BLEV, hittade världens goosigaste och snyggaste och billiga tränings kläder!!! MEN no money, no funny! fml 

Förlåt för tråkiga inlägg utan bilder, men som sagt, Har mammas mini läppäri med världens dåligaste camera på så that's why there's not coamin any pic's.

2 kommentarer:

  1. He va jätte kul då du kom på kaff! vi måst no träffas oftare så int de blir sånadär 1 års mellan rum nästan ;)!

    SvaraRadera
  2. javeet vi har vari lite fö dåliga me dehär.. :D vi måst nog börja ta de oftare apselut! :)

    SvaraRadera