torsdag 16 februari 2012

Så Stolt, Nöjd och framför allt Lycklig


Socker söt utan smink och efter träning
och sovande och chillande.


Exakt 1 år sedan hahaa


Nojaa jobbade en lång dag idag från 7.30 - 16.00!
For hem åt nått smått och cycklade sedan iväg till gymmet med V! Aah nu är jag stålt! Konstaterade idag att när jag började gymma använde jag 4 kg's hantlar (tyckte det var skiit tungt efter 10 typ) Idag började jag seriöst och lade på så mycket som möjligt! resulterades att jag nu använder 13.5 kg's hantlar!

Efter det tunga och framför allt SVETTIGA gym besöket drog vi till V och äta då vi på samma gång kollade på nå film, strax efter jag ätit min mat somnade jag. Typiskt mig haha! Efter jaag vaknat började vi kolla på "I'm a Legend" med Will Smith gotta loove him! OCH visste ni att det finns 2 olika slut på den filmen?! en där han dör och andra där han lever?! JUST WHAT THE FUCK? nojaa bra var den iaf!

Synd att B jobbade idag kväll.. Hade varit roligt om han hade joinat gymmet ikväll!
Nu är jag hemma och känner mig trött med endå såå nöjd och lycklig! av många olika skäl :')

2 kommentarer:

  1. Måste flika in med en kommentar! Jag har bara sett dej ett par gånger i mitt liv och jag minns dej som en väldigt liten tjej. Du har verkligen gjort framsteg med träningen! Keep up the good work! Roligt att följa din blogg! :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja de kan jag hålla med om! Tack så mycket Ida!Desamma med din blogg, mycket trevlig en att följa :)

      Radera