tisdag 17 januari 2012

Today is a good day to start living you'r dream

God Kväll!

Jobb från 09.oo-16.oo ofyy vad det är tungt att börja och sluta samma tid 2 daa'r i rad! Var helt slut idag eller snarare död. Dessutom mådde jag dåligt utan vettig orsak också.. ?!
Jag gick hem btw också. TUNGT & SLÖTT

Dagens klädesel var nog ingen speciell (På dagis kan man INTE ha på något fint eller i den stilen, pga de målar på en, nyser, trokar snor osv på en :'D )

Idag konstaterade jag att det börjar bli dags att bestämma mig hurodan tatuering jag ska laga + skita fram pengar till den.. :'D OCH att damn nu har jag baby feber.. Och att när jag skaffar barn ska de ha bara typ H&M och Polarn o. Pyret kläder :') bläääää så är jag endå singel, 17år, går i skolan, jobbar inte osv..
Life's just not fair sometimes :'(


NU ÄR JAG DÖ TRÖTT men ska endå liira lite The Sims 3 <'3

Vaknat ~10 minuter före bilden tigs haha synns ju!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar