torsdag 19 januari 2012

Aktiva Emilia

Bild tagen på sen sommaren
Jag vet att Nasse e fet, men bilden ljuger
 ganska mycket! :)

Jobbat från halv 8 - halv 3.
Kom hem och somnade nästan direkt, sovde i ca 1 timma och 45 min. Så helt ok. Liirade The Sims 3 som vanligt och undrade vad jag skulle hitta på senare ikv.

Problemet löst - Valon frågade om vi skulle ta en cigg och efter hitta på något, så jag gick till shell, sedan till stan och sen till bajkkos. Där satte vi en stund och chillade tills vi kom på att fara till mäcken med SPARK STÖTTING?! sviin kul hade vi :D När vi väl kom dit var det stängt.. Så vi vände oss om och sparckade tillbaka till bajkkos, och satt där i en timma typ. 
Gick hem igen från bajkkos och nu sitter jag här! Om jag varit aktiv idag?! haha känns nog i benen kan man allt säga.!

Nu ska jag nog börja gå och lägga mej, känner mej så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar