tisdag 3 januari 2012

I-I-I WORK OUT

HEY
 Tänkte visa lite resultat av mitt tränande på siståne! Nu börjar det komma fram lite muskler under det söta vinter fettet! 
Nu är det nytt år = Nya möjligheter. och detta år ska jag träna så det bara sprakar!
Har också märkt att jag har otroligt lätt att bygga upp muskler! Vilket är mycket coolt faktigst! har ju inte tränat så värst mycket, men endå börjar det via resultat mycket snabbt!
De ger mej mera vilja att fortsätta med träningen! 

+ Att jag har hittat världens bästa tränings program som jag bara älskar!


Tyvärr kan jag inte spänna båda på samma gång
 att jag får kulor som synns..

De böri nog kom fram en liten kula! Bara om ja spänner med ena
armen åt gången haha
Till slut får ni en find bild :')

4 kommentarer:

  1. hej, jag älskar att läsa din blogg, jag försöker hitta inspiration att träna men det kommer aldrig... :( vad har du hittat för träningsprogram? tacksam för svar. :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! oj va kul o höra! :) Ja hittar inspiration fron tex bodybuilding.com/ Eller om du skriver Jamie Easone eller Vanessa Tib på facebook, kollar in deras bilder, 2 mycket vackra kvinnor med en liten muskel massa :)

    Tränings programme har Jamie Eason gjort själv! och hittade den från google :)

    SvaraRadera
  3. jag hittar inget bra träningsprogram. :/ tränar du hemma eller på gym?

    SvaraRadera
  4. ja träna både hemma och på gymme! Sök på jamie Easone trainfit eller nåt ditåt haha :)

    SvaraRadera