söndag 22 januari 2012

Last night & Today

En bild från i går då min kusin var här! :)

Hej ni fina!

Igår firade vi mammas födelsedag! Efter det for jag till Valons där vi lagade mat! När maten var färdig kom Bajkko och Vinni dit och äta haha! Det var sviin gott mat kan jag säga! Där chillade vi en stund och kollade på någon komiker osv. Jag och vinni somnade för några minuter typ haha.

Vi fortsatte till ABC där vi tog kaffe och chillade. Sen skulle Valon hem då han hade tidigt till jobbet. Så jag Bajram och Vinni körde runt tills vi kom fram till att mäcken inte var så dålig ide att fara till. Senare till vinnis och kolla film! Sjukt kul hahah!!

IDAG Var det kalas nummer 2, nämligen min kusins kalas vi var till idag! Så kan lungt säga att fyfan för denna hälg, har bara ätit godsaker.. -_-' DET RÄCKER NU haha.

3 kommentarer:

  1. aaaw, så söt hon är, :) och snygging du! är hon utlänning ele nå? mörka drag ser ja :D

    SvaraRadera
  2. jepps söt e hon allt! Faktist är hon nog helt "finsk, Men jag tror att hon fått mörka drgagen från mosters sida, di är ganska mörka där :)

    SvaraRadera
  3. ahaa, wao , hon e jättevacker! :)

    SvaraRadera