söndag 29 januari 2012

Min hälg + Bilder från idag


Jag idag höh

Hej!
Denna hälg har nog varit otroligt bäst på länge! LUNGT

Fredag for vi till en stuga där vi bara chillade och sovde i. Killarna spelade fifa så klart, och vi brudarna bara chillade osv haha. Att sova gick inte heller som planerat men.. haha kan ju säga att kallt var det som attans!

Lördag for vi hem i dusch osv sedan tillbaka till kvällen och då började partyt! Bastubadning och sedan ut och hoppa i snön! Mycket trevligt med mycket trevligt folk!

Söndag vaknade mellan varven på natten då folk kom och lös med ficklampor eller hade mycket ljud osv. 
9 tiden vaknade jag och några andra upp och bara haha satte typ, en liten stunde efter däckade alla i sängen där jag och B hade somnat i.. Där deladi vi på täcken o kudden och framför allt plats tills about 12, då kom pappa och hemta mig därifrån då jag helt glömt bort att jag skulle på kusinens dop idag också! haha
Men tur att ja hann dit iaf!
Försökte få en bra bild på mig och Lowe, men gick inte då batterina hållde på att slockana på cameran, så jag var lite smått stressad och oförberädd på foto! Därför minen :) hasha
La Famila.
Som ni säkert såg, ingen kan riktigt vara seriös då det handlar om " familje foto"..
Antingen är den nån som inte hinner med, eller bara att de apselut inte orkar var seriös.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar