fredag 6 januari 2012

The show goes on


Godag!
Har sovit jätte bra inatt! Men drömde om något så konstigt men endå underbart! om jag bara skulle minnas vad det var.. Men när jag vaknade var jag jätte lycklig (även om mamma stof vid dörren och ropade åt mej att stiga upp..) Damn jag vill komma ihåg!

Hur som hällst ska jag ta och kolla på kanske en film, och sen bär det åt gymmet som vanligt!
Idag får jag både Cindy & Sonu med mig! + Jocki som alltid är på gymmet! :)

Just de, de är ju OHI ON och mili killarna kommer hem idag! Va kul! De kan man inte heller missa.
Grattis till alla NI!

Idag är det Shoulders & Abs på skemat.



Jag ursäktar min kråkstil! skyller på att jag är vänster hänt.
Det är min skema och ja vet att det inte synns alls nå bra men de får duga iaf!

Hörs senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar