tisdag 24 januari 2012

This little girl is dreaming again


Godkväll!
 Dagen har varit ganska lame. jobbade från 9-16, kom hem och satte mig på datan. Satte i flere timmar tills jag tog upp rumpan och for till ABC med cindy, maaku och kevin! Satte där en stund och sedan hem igen, nu har jag suttit här på datorn i flera timmar igen. Och inte har jag gjort något vettigt heller, bara läst bloggar, fejjan, kollat på kläder och drömt om en pojkvän och en egen lägenhet. haha D:

Hade så jävla deep tankar igår natt, Jag tänkte hur livet skulle vara om man skulle ha en pojkvän nu? Hur underbart skulle inte det vara? att bo tillsammans, att ha färdig skolan så man skulle få börja leva livet på riktigt!
Jag är deep't in i baby feber fasen så jag vet inte vad jag ska ta mig till?! Igår var det nära att jag inte började gråta bara då ja tänkte på hur ung jag igentligen är.. Jag skulle vara mer än redo att börja skaffa familj nu. haha

Men inte ska jag göra det inte, inte förrän skolan och militären är färdig! Men det är ju inte olagligt att drömma eller hur? :)

Och jag är känd för att jag är en sån liten drömmare! Det har jag alltid varit. 

Hur kul skulle det inte vara att vara ilag med mig från skala 1 - 10 hahahah
Nu förstår ni när jag säger att jag har TRÅKIT.






4 kommentarer:

  1. ska du i milin du? :)

    SvaraRadera
  2. Från en skala 1-10 så sku de vara en klar 10a!

    SvaraRadera
  3. Hääftit :D kanske vi kmr på sama gång :)

    SvaraRadera