tisdag 31 januari 2012

Nu ska de städas!

5 minuter efter jag vaknade haha! kulkul

Goddag!
Har int direkt feber mera idag, men måste ta en "feber fri" dag. Imorgon är jag på fötter igen och på väg till jobb igen! 
Dagens planer är att jag skulle måsta ordna i min klädskåp.. Nämligen mina kläder rymms inte dit mera så alla kläder ligger på gålvet, var min hund då ligger på dom, och då får jag svårt att andas när jag använder kläderna eftersom jag är allergisk för lillen!  Jag måste börja ordna upp det, och se vad jag ska ha kvar, och vad jag ska slänga..
Hatar verkligen att slänga kläder.. :( TÄNK OM MAN ENDÅ BEHÖVER DEM SENARE I LIVET?!




Mina över fulla lådor med kläder..



Som säkert ser, så ser man inte gålvet längre då alla kläder täcker det.. 
Som ni också se så är min "klädskåp" full med kläder, och kläderna som är på gålvet rymms inte längre dit! That's why i really have to do this!


Här har jag plockat ihop alla kläder från gålvet och lådorna. Nu kan jag börja slänga,vika ihop, slänga i tvätten, sätta undan osv alla kläder en efter en! This is gonna take a while..


Dehär tar jag itu med senare.. Dock bara behöver ordna lite that's it.



Nu ska det börja städas! För ni som undrar varför jag alltid har nånslags sport bh på i nästan alla bilder, är det pga när jag är hemma går jag oftast i det och shorts eller mjukisar.

Jag tar inte foton heller bara för att visa upp, Och inte föstår jag varför man skulle måsta skämmas när man har foton som dehär? 

De är en helt vanlig - Dagens outfit - bild haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar