måndag 2 januari 2012

NYÅR 2012

Då var nyåret förbi :) Och kan nog med ett leende på läpparna säga att kul hade jag minnsann!
Började dricka hos Lottas, där gjorde vi några Strawberry drinkar! Frysta jordgubbar,isbitar, kiwi och Strawberry blablablaa likör! MUMS säger jag bara!
                                                    
                                                           
Ser kanske inte så frecsht ut men what ever :)

       


Blandar till alla ingredienser

And Wallaa :D 

TIME TO DRINK










Efter att ha druckit några Srawberry drinkar började vi söka oss mot stan! Via Hese for vi förstås!
Hahaha drack lite Black Tower i smyg ;) Kan också säga att fyfan vi var nog INTE så tysta där heller inte..

DRICKER I SMYG! Badass

-"TA en bild då ja äter "

-" o en bild då ja smyg dricker"

Sista bilden blev.. sov den blev!
Tyvärr slocknade kameran efter dendär bilden, och jag hade inga extra batterier med! Men kan säga så mycket att efter denna bild, For vi till mina vänners lägenhet och SUPA haha

Minnes luckor här och där men.. HALLÅÅ NYÅR ÄR BARA 1 GÅNG OM ÅRET! Det är okay att vara mega full då! : D

Så länge man kan kontrollera sig och INTE spy ELLER slockna är allt fiint!
Och det gjorde jag inte heller!

Söndagen mådde jag skiit som bara den.. Fy så äckligt.. Tyckte synd om mej. haha :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar