onsdag 6 juni 2012


Summer 2011 Dessa 2 bilder togs dagen de hade -Fisket's Natt-
Som också btw är nu ihälg så.haha så runt baby face jag hade då!

Vakna imårsse där runt 12 tiden, kokade kaffe och satte mig framför tv:n.
Efter ca en halv timma kommer mina bröder in och säger "Dina kompisa kommer o hemtar dig" och i samma sekund kommer Heidi och Hannah genom dörren och säger GODMORGON dags att klä på dig för vi ska ut!

hehe.. well vi var ute efter ca 20 minuter och sökte efter sponsorer till Freefall festivalen.
Det var ganska kul igentligen.. men bara igentligen. Sista platsen vi var hos var jätte kul kan jag säga allt! där var de trevliga och skrattade osv! *Ba Dum Tss* ;)

3 tiden kom jag hem igen och då var mommo, moster och kusinerna här. Lekte en stund med dem förrän de for.
Efter de farit for jag ut och skatea(?!) runt bonäs. Väl hemma igen smättade jag på en serie "2Broke girls! sviin bra serie! men somnade strax efter..

1 kommentar: