söndag 24 juni 2012

Midsommar 2012


Hej! De har vari tyst på bloggen eftersom jag varken orkat fundera på bloggen, eller hade bilder att sätta upp hit.
Kan ju berätta min om min midsommar iaf!
När alla andra vari vid kalajoki, storsan osv och drog RÄKÄÄÄÄ fyllan, satte jag hos Andrés. Klåparn som brutit foten alltså. Eftersom han behövet massa hjälp har jag varit där, "Va e nu betär än he?
Fredag tömde jag nog en BlackTower vin flaska. Men sådär annars bara nyktert.
Alltså va avkopplande de har varit att vara i Vasa och bara chillat! alltså seriööst that was soo what i needed! + att jag har spelat Diablo 8-) SKA SÅ KÖPA DE! sviiiin awesomee

Vad annat.. Kanske de va allt.. Eller ja denhär låter har jag gått o förälskat mig i! även om jag hört den massor med gånger förr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar