onsdag 20 juni 2012

Gissa vad..?


Gissa vad? Det går bra nu! aah verkligen.. Jag känner mig så ultra glad idag! iofs var jag och gymmade nyss.. Men gissa om de kändes nå lite härligt att kunna springa,springa och springa på mattan utan att tröttna?! Alltså vilken difrence det ha skett i korppen efter jag slutade röka! Jag är vääldigt imponerad! Förr svettades jag, kvävdes och kände hur varenda sekund kändes som en evighet, jag orkade inte JOGGA ens 5minuter.. Och jag som kallades sprinter förut!!
Okay men nu kom jag från mig lite..

Hiss:
- Stor skillnad här hemma nu då bebis är här. Alla är fulla av kärlek, till och med jag som annars ser hat i varenda person jag möter här hemma!

- I think I got a crush on you..!

- Tror denna somamre kommer bli just awesome! bästa hittills!

- Gina tricots heta reggae och hippie kläder!!

- Gymmar igen!

- Underbara vänner

- Denna midsommar hälg kommer bli awesome! Det känner jag på mig!

2 kommentarer:

  1. Nu låter det som min underbara söta dotter har kommit tillbaka puss & kram <3<3<3

    SvaraRadera