söndag 17 juni 2012

Stora attityd problem

Emilia Kristina Järvenlahti heter jag men kallas Emmi/Emppu och är snart 18 år.
Varit en äcklig rökare men slutat med de skitet, tack gode gud för det.

Vad jag ville igenligen säga var att jag gräver in mina kännslor. Hur jag än vill tala ut om dem, går det inte. Jag har svårt att ta tag i problem jag själv orsakat och reda ut dem.
Stora attityd problem, kort stubin eller ska vi säga så att den är i nogolunda balans, men då den går av, Då går den av. Jag ser bara hat på dem små sekunderna. Svårt att lungna ner mig.
Och när det går bra i mitt liv fö engångskull, acsepterar jag inte det själv, och fucka till det igen.

( Detta skeer ytterst sällan) men iaf. Det hände idag och nu börjar jag faktist undra är det normalt! haha pinsamt men sant
Jag är en kall hjärtad bitch ibland..

3 kommentarer:

  1. med mig har du x-antal gånger talat ut och jag har inte märkt något problem me det, jag har även många gånger varnat dig i förhand eller sagt vad som är bra. tyvärr har det inte alltid funkat som man förklarat men sånt man får ta... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst, men dedär jag vill få ut men inte får..de finns sååå mycke jag vill få ut! speciellt hat som jag int får ur mej på nått sätt! :D
      Men jag instämmer, de sant dej har ja kunna tala me om massor iaf :)

      Radera
  2. :') mig får du noo slå påå bäst du vill :D

    SvaraRadera