onsdag 27 juni 2012

On my mind

Igår före jag drog till Vasa
Såhär såg det ut före.. Efter bilder får ni troligen imorgon!



Tummen upp för att det är ju såå kul att städa. -_-


Städade och organiserade i klädskåpen idag. Jävlar vad man hittade mycke konstiga kläder igen! 
Efter det hade jag bilskola.. sen hem, o strax efter ringde Hannah och kom på kaffe. For ut och köra, pratade av oss, efter en stund kom Heidi med och vi skrattade åt hennes juttuna. Hon e en såndär random tjej me otrooligt sjukt bra humor! hahah

Kom också överens med Hannah att efter 8 på kvällen får jag ej dricka RedBull.. ni undrar säkert wtf? well hon tror jag är beroende av det :) men så är det inte.. Om jag dricker efter 8, måste jag ge henne 1€ av varenda bull dryck ja dricker efter 8.. fml 

Imorgon har vi massor att göra! Så det blir en tidig natt idag, ska försöka iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar