onsdag 27 juni 2012

Sött Ronja!






Inatt har jag sovit som en bebis! 23 igår kväll gick jag och lade mig, och sovde utan att vakna en ända gång till klockan lite över 13! aah nu känner jag mej normal igen haha! Maten vill dock inte rinktigt fara ner.. men fösökt tvinga i mig även om jag mår pyton precis nu.

Då jag vaknat tog jag fram telefonen för att se om jag missat några samtal eller meddeladen, Well en meddelnade av Ronja, som jag fick ett gott skratt av!

Ronja: - Ista int ring åt dig 7 imårsse o fråg, men ja låna din cyckel ti jobbe min cyckel gick sönder igår. Men ja har den låst me mitt lås å den står under tak å ja ska int kråcka nå me den. Tackåhej hoppas du int e dunde sur ! -

hahahah Ronja vilket asshål due! men int kaaaan man ju bli sur påddej efter ett sånt vacker meddelande som detdär! hahah gulli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar