fredag 31 december 2010

Orkar inte

haft ett bra jullov hiittils?
Jag har! inte precis de senaste 3 dagarna men iaf.. Imårron ska det firas med nyår! jag är taggad! är ni? hoppas det!
Troligen kan jag inte sova inatt eftersom jag har en massa sikt att tänka på.. men det skiter jag fullständigt i om jag kan sova eller inte.

Jag känner mej helt.. jag vet inte vad, men jag är inte mej själv just nuu.
skulle bara vilja skrika så hårt jag kan, jag vill söndra saker och bara sova bort dagarna.


Vad har jag igentligen för uppgift här på jorden? 
Har ni nångång undrat vad ni har för uppgift?
äligt vad är min uppgift? hittills i livet har jag inte jort en enda grej rätt?

  1. jag får hela tiden höra skit om mej som mina wannabe såkallade vänner har spridit utöver jeppis? haha såå omoget!
  2. "Gör du aldrig saker rätt? alltid ska du fa där ribban är lågast? du måste börja ta ansvar om dej själv osvosv.. 
  3. De går inte att lite på dej..
  4.  när kommer du att tänka på andra o inte bara på dej själv?! ehrm, älit talat har jag inte bryd nästan ett skit om mej själv, bara om andra, så de ska må bra.. TACK
  5. jag blir utnytjad hela tiden
  6. blir dissad. o de e ju jätte roligt!

Jag gör dittan & dattan blablablaa? hhaha what ever bryr mej inte längre.


Haha nu låter de kanske som jag vill ha uppmärksamhet, men nej, this is a plase for my head. that's it. om ni inte orka höra på mina problem ibland kan ni lika gärna dra :) men alla hr vell sina bra och dåliga dagar va ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar