måndag 13 december 2010

förlåt för no bloggning i hälj heller!



JA ursäkta mej för att inte ha blogga nu i hälj igen.. men har hadd jätte mycket att göra!


Fredag;
kom min mamma & pappa o hemta mig, före vi for tillbaka till jappis for vi via rewell och de handlade julklappar och jag skoppade lite grejjor (bilder kommer först nästa vecka då jag får min kamera) :) Kom hem till jeppis en 18 tiden, drog mej direkt till dushen och sen ut. Firade nanna 16 år. tog några cider och hade helt kul! sovde hon james igen.


Lördag;
vaknade hos james, for hem och tog de lungt. senare på kvällen for jag och han på fest till ochis! tog några cider där igen.. (a) där träffade jag på en heldel "gamla" vänner, vilcken var jätte rolitgt!
tex. Jenni osv :).
klockan 2 tiden for vi till mitt och sov.


Söndag;
Vaknade 1 tiden tror jag :D 2 for james till axelis kaffe kalas mm.. och jag lämnade och spela sims 3 ^^ weii :DDD
på eftermiddagen for jag på kaffe med jenni wallis till fredrikas. Ojj så härligt de var att umgås med henne (som nykter) haha! efter det for jag till james, där vi då tog de lungt bara och kollade på marley & me!haha jag började gråta IGEN :( den är så sorlig..
kvartföre 9 startade bussen tillbaka till vasa.


Jag måst nu faktigst säga en sak. eftersom jag tror att många tycker jag stavar fel så mycket tänkte jag att jag måste få säga att jag har LÄS & SKRIV SVÅRIGHETER!
Såja nu förstår ni och bryr inte er någåmera hehe :)


Tack & hej nu blir det natten!
Gonatt 
kram Emmii´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar