fredag 3 december 2010

Frisk och kry

Tjingelin!
jag är inte på så värst bra humör men kan väl alltid leka att jag är.
Idag har jag kunnat dricka kaffe,mjölk osv, och äta 3 stycken bröd + lite såndäär ägg juttu ^^
så finally går det att äta efter en 3 dagars inte ätande bara drickande vatten och limsa :)
imårron har jag desided to fara ut. eller vet inte direkt vart men.. vill iaf inte vara hemma eller vara själv!


eftersom jag mådde redan så bra idag spenderade jag mycket tid med mina bröder, vi spelade spel och kollade på tv + att de tyckte om att kolla på när jag spelade sims 3 ^^ höhöö..
och min bror joonas gjorde nog about allt för mej idag, han kokade kaffe, gjorde maten, fråga vad jag ville göra, vad jag ville se på för kanal på tv, om jag var hungrig osvosv :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar