onsdag 8 december 2010

jobbig skoldag men skön kväll!

Nanna söta rara tjej fyllde idag 16 år! Grattis <3


Ja heissan!


Skolan var från 08:15 - 15:45 satn! :@
Sen hem, men i bussen blev jag så trött att jag sömnade för nån minut.. hehe piinsamt! ^^
Noja när jag steg av bussen blev jag nog piggare! for via siwa siwa siwa siwa chihuahuaa! o hemta liitte godsaker! 


19:00 for jag till Nannas som bjöd på kaffe och alltmöjligt gott då hon fylde hela 16 år :)
lilla vännen är byxmyndig!! höhöö
Noja satt där en stund o chillade/skratade ihjäl!
lite över 21:00 for jag o venta på bussen, men den for förbijust då! satn.. :@


no ja for tillbaka till nannas och kolla när nästa bussen far, och det stod 22:00. 
När klockan började närma sig till toi for jag ut till vägen med nanna,putte & piritta. där ventade vi i typ nästan 45 minuter men inget skedde?! 
efter en lång fundering så bestemde jag mig att ringa taxi! så de blev ordnat och nu sitter jag hemma :)


Nu lite strech & kolla igenom läxor sen tuta!


Gonatt alla barn små!
Älskar dig min fjant James Lamb :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar